Vet inte hur jag orkar

 Fortfarande ingen kontakt från kuratorn, jag vågar inte ta första steget om hjälp även om jag måste, så vågar jag inte...
 
Veckans läxor är gjorde, skönt! vet att jag har två till nästa vecka som man kanske ska börja med. Men imorgon måste jag till täby C, och köpa hörlurar och pads, hur sjutton annars ska jag överleva!! har inte haft musika i örornen på evigheter, bara haft ett par skräphörlurar som läcker ut över halva ljudet.... Hur kul är det på en skala 1-10??
 
 Jag är ledig från skolan på fredag, skönt tycker jag, men ska sitta i en bil i ca 6 timmar... där igen hörlurar tack! Ska till fjällen med mamma o pappa. träffa några kompisar och gå på resturang :)
Ska åka lite skidor själv men blir nog inte så mycket vill mest tjecka av så all utrustning funkar (skidor, pjäxor m.m) 
 

Borde sova. borde sova. Bad är det för mening? Jo, jag kommer annars gå runt som en vandrande zombie.. nej, men jag behöver mina sov timmar annars orkar jag inte :/ Men vill inte, jag kommer ändå inte gå upp så tidigt. Vad är det för mening att börja skolan tidigt och sluta sent? Varför behöva gå i korridoren och sitta vid en bänk i ett rum med 29 andra person, och så är konditioneringen sämst, finns typ ingen luft!! stört.....
 
 
Jag är iaf ner krypt i sängen med en varm pläd över täcket och mitt älskade gosedjur som jag köpte när jag var liten på Norrtäljemarknaden<3
 
 :-)
Det fick bli en citat-kväll <3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

testatallt.blogg.se

Mina tankar, Mitt liv, jag är fortfarande en tonåring

RSS 2.0